Wie

 

Ik ben Stephanie Gijsen, grafisch ontwerper met ruime ervaring bij grote gerenommeerd bureaus zoals Cushman & Wakefield, McKinsey & Company en Twynstra Guddde. Bij verschillende ontwerpbureau's heb ik ervaring opgedaan voor tijdschriften, personeelsbladen, pitches, huisstijlen etc. Augustus 2017 heb Grafisch ontwerpstudio - Stephanie Gijsen opgericht.

 

Met veel plezier geef ik vorm aan de visuele identiteit van zeer uiteenlopende opdrachten. Ik hou ervan om de unieke kenmerken van een bedrijf naar voren te halen en dit te vertalen in een product die de doelgroep aanspreekt en inspireert. 

 

Ik ben gespecialiseerd in het maken van visuele identiteiten. Goed in het ordenen, visualiseren van informatie. Zodat jouw/jullie verhaal op een begrijpelijke en creatieve manier naar voren komt. Zo creëer ik pitches, presentaties, brochures, folders etc. 

 

Ik werk samen met een netwerk van vakkundige specialisten.

Wil je weten wat ik voor jou/jullie kan betekenen?

mail@stephaniegijsen.nl of bel 06 250 77 306 voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.

REFERENTIES

"

"

"

"

"

Stephanie wist mijn idee en gewenste uitstraling prachtig tevertalen naar een mooie, cleane huisstijl. Een aanrader! Het isbovendien prettig samenwerken omdat Stephanie snel reageerten fijn meedenkt. En wat een service dat ik mijn visitekaartjesvanaf de drukker gewoon thuisbezorgd kreeg!

 

Onlangs ben ik mijn eigen makelaars en consultancybedrijf begonnen in het commerciële vastgoed, DMS STELPSTRA. Daarvoor was ik 32 jaar in dienst bij DTZ Zadelhoff en de laatste jaren bij Cushman & Wakefield. Ik was gewend op het hoogste niveau in mijn vak te acteren dit omdat we de allerbeste wilden zijn. Daar staat C&W voor en ik ook, nu nog steeds maar dan onder eigen vlag. Bij de keuze alleen al van het ontwerpen van bedrijfslogo en alle uitingen verder die je in eigen bedrijf nodig hebt ben ik op zoek gegaan wie dat voor mij het beste zou kunnen doen. Zelf ben ik een enorme criticaster - in positieve en opbouwende zin hoor! - en neem geen genoegen met iets wat niet professioneel is. Het begint met de uitstraling van je bedrijf, de buitenkant. Dat moet direct goed en vertrouwd overkomen en voelen. Die buitenkant is je visitekaartje. Het bedrijfslogo, de styling of huisstijl is een geheel. Wat je in dat visitekaartje ontdekt moet het verlengde zijn van hoe je zelf je dienstverlening doet als makelaar of consultant naar jouw cliënt: goed is niet goed genoeg, het moet het beste zijn. In het zoeken naar het juiste bureau om die buitenkant van mijn bedrijf te ontwerpen en te stylen kwam ik bij Stephanie Gijsen terecht. Eerder had ik in professionele zin al eens met haar gewerkt en toen al tot alle tevredenheid. Dus vertrouwen had ik al. Nu, een aantal maanden verder kan ik zeggen zeer tevreden zijn met wat ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt. Mijn cliënten zijn onder de indruk en dan weet je dat het goed zit en dat Stephanie het gewoon goed heeft gedaan. Ik ben er erg blij mee. Aanbevelingswaardig! Punt.

Prima werk, de opdracht is snel, goed en plezierig gerealiseerd.


Prettig om ook even telefonisch met elkaar de wensen door te nemen. De profielfoto komt overeen met haar vriendelijkheid.

Eerst als min of meer 'collega's' en de laatste tijd als leverancier van Cushman & Wakefield, werk ik zeer regelmatig samen met Stephanie. Stephanie is een creatief met wie je heel goed vorm & inhoud bij elkaar kunt brengen. Ze loopt niet op de troepen vooruit en is niet dwingend met vorm maar wacht ook niet af op voorgekookte instructies. Ze werkt als een partner in een project met je samen, neemt het voortouw als dat even moet, staat naast je als dat beter werkt of volgt als dat nodig is. 

OPDRACHTGEVERS

SAMENWERKING

VINK PR & Communicatie - Logo.jpg

VRIJWILLIGERSWERK